Netflix&Nachopelti 10.3.
Tuntuuko arki vähän liian dediksiltä ja liian vähän elokuvalta? Kaipaatko nuoruuden yökyläiltoja, jolloin ainoa huoli oli herkkujen loppuminen? Ei hätää, sillä hupsut ja IE järjestävät yhdessä Netflix & Nachopelti -leffaillan, jossa pääsemme nauttimaan yhdessä hyvästä seurasta, leffasta, snackseista sekä IE-baarin cocktaileista ja mocktaileista🤩🍿🍸 Pue siis päälle mukavimmat pyjamasi tai lökäpöksysi, ja suuntaa Oubs-Studioon tiistaina 10.3. kello 18😍
Korkeintaan 5€ tapahtumamaksu sisältää yhden cocktailin tai mocktailin, ruokaa ja naposteltavaa sekä huikean leffakokemuksen! Mukaan mahtuu 25 mittaria, ja ilmoittautuminen alkaa 2.3. klo 16 ja muuttuu sitovaksi 5.3😌🤝
tl;dr:
Mikä? Leffailta snackseillä✨
Missä? Oubs-studio, Jämeräntaival 1
Milloin? 10.3. klo 18
Mitä maksaa? max. 5€
DC? Rentoa ja mukavaa
Lisätietoja: @nettemimi
Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuneet:
