Mikäpä olisikaan parempi tapa päättää tenttiviikko kuin kunnon sulkapalloilut mittareiden kesken? Tervetuloa siis palloilemaan perjantaina 21.2. Esport Centerille (Koivu-Mankkaan tie 3)🤩Pelit pelataan kahdessa Aallossa, joista ensimmäinen on 13.30 – 14.30 ja toinen 14.30 – 15.30.
Ensinmäiseen erään mahtuu 10 ja toiseen erään 11 mittaria. Taitotasolla ei ole merkitystä, sillä pelit pelataan rennolla meiningillä! 🏸Mailan voi tarvittaessa vuokrata hallilta 5 € hintaan. Peleiltä pääsee sujuvasti jatkamaan vielä illan muihin tapahtumiin. 

Jos kysymyksiä herää, laita viestiä @olbaharju, @JPihlajaniemi tai @juhoikonen10

Ilmoittautuminen alkaa 17.2. klo 13. Vaikka tapahtuma onkin ilmainen, ilmoitathan jos osallistumisesi peruuntuu! 

MITÄ? Mittarisulis🏸

MISSÄ? Esport Center (Koivu-Mankkaan tie 3)

MILLOIN? 21.2. klo 13.30 – 14.30 ja 14.30 – 15.30

MITÄ MAKSAA? Ei mitään🤑

MIKSI? Liikunta on paras vastalääke tenttiviikon kärsimyksiin🤩

Imoittautuminen:

    Imoittautuneet 13:30-14:30:

    Imoittautuneet 14:30-15:30:

    Varasijat 13:30-14:30:

    Varasijat 14:30-15:30:

    Siirry sivun alkuun