Mittarisulis 21.2
d
Mikäpä olisikaan parempi tapa päättää tenttiviikko kuin kunnon sulkapalloilut mittareiden kesken? Tervetuloa siis palloilemaan perjantaina 21.2. Esport Centerille (Koivu-Mankkaan tie 3)🤩Pelit pelataan kahdessa Aallossa, joista ensimmäinen on 13.30 – 14.30 ja toinen 14.30 – 15.30.
Ensinmäiseen erään mahtuu 10 ja toiseen erään 11 mittaria. Taitotasolla ei ole merkitystä, sillä pelit pelataan rennolla meiningillä! 🏸Mailan voi tarvittaessa vuokrata hallilta 5 € hintaan. Peleiltä pääsee sujuvasti jatkamaan vielä illan muihin tapahtumiin.
Jos kysymyksiä herää, laita viestiä @olbaharju, @JPihlajaniemi tai @juhoikonen10
Ilmoittautuminen alkaa 17.2. klo 13. Vaikka tapahtuma onkin ilmainen, ilmoitathan jos osallistumisesi peruuntuu!
MITÄ? Mittarisulis🏸
MISSÄ? Esport Center (Koivu-Mankkaan tie 3)
MILLOIN? 21.2. klo 13.30 – 14.30 ja 14.30 – 15.30
MITÄ MAKSAA? Ei mitään🤑
MIKSI? Liikunta on paras vastalääke tenttiviikon kärsimyksiin🤩
Imoittautuminen:
Imoittautuneet 13:30-14:30:
Imoittautuneet 14:30-15:30:
Varasijat 13:30-14:30:
Varasijat 14:30-15:30:
